Flaser eiland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Claudia Noelle - WaarBenJij.nu Flaser eiland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Claudia Noelle - WaarBenJij.nu

Flaser eiland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

11 Oktober 2008 | Australië, Sydney

HALLO lIEVE MENSEN,

JA WIJ ZIJN NA HET MOOIE COFFS HARBOUS DOORGEREDEN NAAR BRISBANE. hET IS DAN OOK WEER EEN FANTSTISCHE STAD. GISTERENAVOND LEKKER MET MIJN PA DE STAD IN GEWEEST. HEERLIJK GEGETEN DAAR. JONGENS WAT HEBBEN WIJ AL EEN HOOP GEZIEN, GELUKKIG HOU IK DIT BIJ MET EEN EIGEN DAGBOEK ANDERS ZOU IK HET ZO VERGETEN. jA HET IS EEN MOOIE REIS. NU OP FRASEREILAND AANGEKOMEN, DAT IS EEN SPROOKJES EILAND, ECHT SUPER. ZITTEN IN LAGE APPARTEMENTEN AAN EEN MOERAS HEERLIJK!!WIJ HOREN ALLERLEI DIEREN HIER SUPER!!!VANOCHTEND OM 8.00 VERTROKKEN UIT HET HOTEL, NAAR DE ZOO VAN STEVE IRWIN GEWEEST, DIE HELAAS OOK IS OVERLEDEN, DAAR HEBBEN ZIJ ALLEMAAL EEN ENORME BAND MET DE DIEREN, LIGGEN TUSSEN DE TIJGERS, ECHT GEWELDIG OM DAT TE ZIEN!!!MORGEN HEBBEN WIJ EEN HELE DRUKKE DAG, LAAT DAT NOG WEL WETEN. KORTOM WIJ VERMAKEN ONS HIER ZEKER WEL!!!
EMIGREREN WIE WEET ALS IK MIJN LIEVE VENT EN HOND MEE KAN KRIJGEN WIE WEET ZEG NOOIT NOOIT!!!!
TOT LATER LIEFS CLAUDIA EN LEEN
xxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Oktober 2008 - 13:33

    Suzan:

    Hoi, hoi!

    Wat een enorm mooie omgeving moet dat zijn zeg..!! Mariska kan er ook zo mooi over vertellen. Mocht je daar inderdaad nog eens terecht komen, kun je zeker rekenen op een paar regelmatige bezoekers, hihihihi. Veel plezier maar weer vandaag en tot gauw.
    Xxx Bart, Danica en Suzan

  • 12 Oktober 2008 - 07:42

    Joke:

    Geweldig leuk om te lezen.Fijn voor jullie. Waar ik benieuwd naar ben wat dat fantastische lekkere eten precies is. Echt anders dan een ned. menukaart? En Leen is de aussie-wijn lekker doe dan maar een paar dozijn! groetjes Joke en Wout

  • 12 Oktober 2008 - 11:05

    Corine:

    ha meissie, ik heb je adres van Esther gekregen.Wat een fantastische reis ben jij aan het maken;ik kan me voorstellen,dat ons kleine kikkerlandje héél ver weg voelt voor jou op dit moment!Hier is niet veel nieuws te melden,behalve dat ik thuis nog steeds in de verbouwingstroep zit;door de bekende onvermijdelijke tegenvallers konden we vanochtend pas beginnen met het draaien van de keuken...grote puinhoop!Máár....het wordt wel heel mooi en zo tegen de Kerstvakantie (haha,ik blijf een optimist..) zijn we wel klaar denk ik.
    Op flamenco missen we je echt;de lessen zijn wat stroef begonnen dus ik ben benieuwd of we allemaal nog wel blijven..
    Nou lieverd, geniet maar volop, en "we keep in touch".
    dikke knuffel van Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Hallo Lieve mensen en dieren, Eindelijk is het dan zover, ik vertrek met mijn vadertje zaterdag 27 september naar Singapore, dan met de trein naar Maleisie, dan ja dan naar Australie!!!!!!!!!!! Wij hebben er echt heel veel zin in. Ik ben echt heel blij dat deze grote wens na 20 jaar in vervulling gaat, om met mijn vader naar australie te gaan!!!! wij gaan daar samen een hele mooie tijd krijgen, erg veel zien in 5 weken!!!Wij komen vrijdag 31 oktober weer terug. tot die tijd houden wij jullie op de hoogte van onze belevenissen!!!Wel terug mailen he!!! Veel liefs Claudia&LeenXXXXXXXXX

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 18198

Voorgaande reizen:

27 September 2008 - 31 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: